Sari la conținut

Postări Recomandate

Problemă: Level in fata numelui
Tipologie server: -
Resursă folosită:
ServerFiles utilizat: OrientalMT2
Syserr: gol
Poză:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Detalii suplimentare: Am modificat in sursa binary chestia aia sa apara levelu in fata numelui aveti mai sus o poza cu ce am modificat.... am compilat sursa binary am adaugat noul fisier.exe creat de la compilare dar tot nu imi apare levelu in fata numelui stie cineva ce e de facut?

poza in game :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ai facut tu acolo iti pune level doar la playerii normali, creeaza un caracter fara status de GM si o sa vezi ca apare level-ul.

Desi la GM trebuia sa iti apara [STAFF] in fata numelui, incearca sa creezi un caracter fara gm si spune-mi daca apare, daca nu apare inseamna ca undeva da o eroare si nu s-a compilat cum trebuie binary.

	void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    if (IsGameMaster())
    {
        //static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
        static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);
	        char szText[256];
        sprintf(szText, "[STAFF]", level);
        CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
    }
    else if (IsPC())
    {
        //static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
        static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);
	        char szText[256];
        sprintf(szText, "Lv.%d", level);
        CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
    }
    else if (IsStone())
    {
        //static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
        static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);
	        char szText[256];
        sprintf(szText, "[STONE]&d", level);
        CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
    }
}
	

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă funcționa nu mai postam degeaba nu eram nebun... Nu îmi apare nici la player normal fără grad nici pe caracter de gm

 

În sursa binary nu am primit absolut nici o eroare sa compilat cu succes

Editat de Marius
Am uitat sa precizez ceva

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×